joi, 3 februarie 2011

Divele sau povestea ziarelor

Ce libertate!Ce vocabular!
Asta mi-am spus cand am vazut-o pe doamna Bamboi la Maruta,o doamna simpatica si dintr-o bucata,ce comenteaza viata amoroasa a lui slinosul ala de Varciu si silicoanele ,,bombei sexy'' a lui Dodel.Mamico,dar ce bomba sexy e aia!Parca are friptura in loc de fund si arata asa de artificial,ca am confundat-o si eu cu un balon rasuflat.,,Se sperie papusoii de ea''spune doamna Bamboi.
Si sunt perfect de acord cu ea!La fel si cu alta matracuca:Bianca Dragusanu!Marea diva a secolului 21!Sincer,fara suparare,dar m-am saturat sa o vad pe aceasta cocota siliconata pe prima pagina a ziarelor,sa spuna ,,jurnalistii'' astia din zilele nooastre,care cu chiu,cu vai de-abia au terminat liceul,ce apa si-au cumparat ,,divele'',cu cine au fost,cand au fost,minutul,secunda,totul!
Si pe net,e acelasi lucru!Dovada:a ajuns Florin Salam la BBC!Am trait s-o vad si pe asta.Nu mai ai unde sa te misti,sa respiri,nimic,Doamne fereste!
Mie chiar mi-a parut rau de Cruduta lu' Razvan si Dani,ca s-a inhamat cu Dragusanca si o si dat-o afara de la emisiune!Acum e la Capatos,la UN SHOW CACACIOS>
Nu zic vai Doamne,ea era regina padurilor,da' macar era oleaca mai cuminte.
Ce-a ajuns lumea asta!Cu Sanziana Buruiana si Bianca Dragusanu si cu Iulia Tabacaru,deci nu gluma,fara suparare,asta e pitzi numarul 1!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog