duminică, 14 noiembrie 2010

Nenea si spritul

Spritul e ceva gustos pentru unii.Nu stiu cat de bun este,ca am gustat o data si l-am vomat pe tot.Nu cred eu ca vreun nene ar refuza vreodata un pahar de sprit.La pescuit,in vizita,la vanatoare...Oricand e bun unul!Pentru unii...
Era un sondaj pe un site,si anume ce fel de bauturi va plac.Toti taranii desigur,se lauda...Vin rosu,alb,roze..whisky,jack daniels...
Era o singura persoana careia ii placea spritul.Nu inteleg de ce.
Mai ales ca era un nene la magazin care mi-a spus:
-Canta muzica,n-ai nici o treaba!Numai sprit sa fie!
M-am documentat si acest nene se numeste Tudorita,e rrom desigur.L-am intrebat odata ce nu-i convine in orasul asta.Dupa o gura de sprit si o ragaitura de s-a zgaltanit pamantul,mi-a spus ca nu-i convine,ca la toata familia lui mancati-as gurita ,ca batoanele <> se numesc asa.Plus ca,daca tot romul care il punem la prajituri,de ce nu se numeste Roman?Fiica-sa ,Elizuca,vroia sa mearga la parlamentul Romaniei sa schimbe numele ROMULUI.PAi de ce nu se numeste roman?E o adevarata jignire!Bineintelesnu a ajuns la parlament,a ajuns in spatele blocului unei colege,unde le-a lipit tuturor tiganusilor pe care erau scrise semene de protest,scrise de nu intelegeau nimic.Tiganul si scrisul:Baba si mitraliera.
Plus ca era un barbiduc de-al lor pe acolo,Untila.Era mic si cheflegit,vreo 6 ani sa fi avut.Imi zicea:,,Haoleu fetita,Manca-l-ar pe Basescu".Ce sa-l manance?BAnii?Ciuma?SIDA?Ce sa-l mai manance?Ca l-o mancat toate de-acuma.
Haoleu,mancat-i-as ochisorii aia albastrii,lasa un comentahariuu,ca -ti mananc eu tati comentahariile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog