duminică, 23 ianuarie 2011

Lista pentru 2011

M-am gandit in zilele trecute ce-ar fi viata fara dorinte,placeri etc.Si ce mod mai bun de ati exprima dorintele decat de a le asterne pe hartie?Ideea asta mi-a venit din FEMEIA.Citeam eu un articol si ma gandesc...De ce sa nu urmez exemplul?
Iata o parte din lista:
-Sa particip la actiuni de voluntariat
-Sa particip la concursuri
-Sa-mi insemnez nr de telefon ,email-urile si zilele de nastere ale celor dragi intr-un caiet+intr-un calendar
-Sa nu uit de ele
-Sa fiu mai draguta
-Sa citesc:-Ucenicul vrajitor (toate volumele)
-Vraciul (toate volumele)
-Sa-mi cumpar op revista in franceza+una in engleza (o stupizenie de-a mea)
-Sa-mi lansez cartea (cartile)
-Sa mai raraesc cu copiatul///
-Sa fiu mai credincioasa

Hai acum scrieti si voi la comment
PooP

Un comentariu:

  1. Absolut delicioase obiectivele tale! Mult succes!

    PS: iti sugerez sa folosesti wordpress. e mai..pro ;)

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog