joi, 6 ianuarie 2011

Nu stiu!

Eram pe bulevarde,privind in vitrinele magazinelor.Era o zi de-a dreptul ciudata.Niste hulgiani m-au fluierat cand treceam strada,oamenii ma strigau ,,hei elevo'' si ma saturasem.Ce se mai putea intampla?Nimic,credeam eu.
Dar iata ca nu am intuitii bune.Treceam pe langa o alee la blocurile de nefamilisti,cand...Imi scap poseta pe jos.Toate bune si frumoase,pana gand imi dau seama ca aveam acolo niste mici cumparaturi...Paine si...oua.Imi zic,na...Un accident minor.Ma duc sa strang geanta si s-o arunc(doar nu era s-o pastrez plina de oua si paine desfacute.Ma ridic ,trag aer in piept,fac stanga-mprejur si...ce sa vezi?Un om indesat,gras,probabil boschetar.Nu stiu de unde era,dar l-am intrebat:
-Va simtiti bine?
Si ghiciti ce mi-a raspuns:
-Nu stiu!Nu stiu d-astea!
Cum nu stii domn'le?Hai sa nu mai glumim,asta e la TV.
-Vreau painea aia si mancarea pe care o mai ai!Vreau painea aia si mancarea pe care o mai ai!Toate delicatesele sa apeleze la mine!
-Hai sa terminam odata,du-te,ia-ti painea,ouale,fa ce vrei cu ele,da termina cu protiile alea.
-Alea!
-Care alea!
Eram enervata la culme.Cum,pana si cersetorii stiu de faza cu ,,nu stiu!nu stiu d-astea!''.Credeam ca visez si va spun ca nu visam,a fost 100% real,nici mama nu m-a crezut,credea ca n-am eu ce srie pe blog.
Si iata ca atunci cand cineva parodiaza ceva amuzant,pana si cersetorii stiu!
Iata alt link haios:
http://www.youtube.com/watch?v=vWE9ueaLZuA

Un comentariu:

  1. offf.....boschetari astia ....se zicea ca ei sunt saraci da cred ca sa inselat Basescu...daca ei au TV....saracutza de tine

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog